Friss

Újdonságok

Kedves Blogter lakók,
Kérjük, hogy ezen az űrlapon küldjétek be észrevételeiteket és hibajelentéseiteket a Blogterrel kapcsolatban.

További bejegyzések

Változások előszele - folytatjuk

Folytatom heti bejelentkezésünket a Blogter szülinapi készülődése kapcsán. De mielőtt elkezdem nagyon köszönöm Talema pozitív gondolatait a változásról. Nos, akkor örömmel számolok be Nektek az e heti fejleményekről: buliról - könyvről - új sablonról - néhány várható technikai újdonságról.

Elsőként a BULI: egyrészt nagyon örülök, hogy október 11-én szerveztek egy bulit, és klassz találkozót kívánok Nektek! Másrészt elkezdtük szervezni a közösségi + céges szülinapi bulit, amely várható időpontja: NOV. 21. péntek lesz. A kollégáim most egyeztetnek a helyről, várhatóan itt a Belvárosban próbálunk egy színháztermet kibérelni. Ezen szeretnénk minden régebbi bloggerünket és a hazai szakma más bloggereit, azaz a hazai blogtársadalmat meghívni. Két viccesebb programot is szeretnénk, az egyik versenyszerű lesz, de ezt a kb. jövő héten jelentkező Szülinapi Blogban hirdetjük majd meg. A másik pedig komolyabb lesz, ez nem titok: kisebb pókerpartit is tervezünk.

Tegnap igen jó hangulatú, barátságos ismerkedő megbeszélést tartottunk a Blogter könyv alkotóival és részünkről anyagilag támogatjuk a projektet és szeretnénk, ha létrejönne ez a nagyon pozitív kezdeményezés. Gondolom a további részletekről és a várható megjelenésről majd Mátyás tájékoztat Titeket.

Hamarosan lecseréljük az Élőben a városból blog sablonját, és ennek kapcsán kíváncsi lennék a véleményetekre, illetve hogy ehhez hasonlóan melyik közösségi blogban frissítsünk még kinézetet? Maszatos? Blogámia? Szerintetek kinek lenne rá szüksége? (Persze ez csak amolyan felajánlás, gondolván arra, hogy hamarosan a teljes külső külcsínyünk lecserélődik és talán érdemes a nagyobb közösségi tereket is kinézetileg frissíteni.)


Íme az új nézet, hogy tetszik?




A technikai újdonságokról annyit, hogy a szülinapra a régebbi kritikus problémák orvoslását tervezzük meglépni: például bizonyos felhasználók egyéni kitilthatóságát, hogy ne zavarják a blogszerző saját terét (lásd kommentben). Vagy újfajta kommunikációs eszközök az egymással történő kapcsolattartásotokra, illetve a régóta kritikus szerkesztő funkció (editor) teljes renoválása és cseréje. Utóbbi kapcsán - a korábbi átálláshoz hasonlóan - mindkét szerkesztőt használhatjátok majd, pontosabban az új site és a régi néhány hétig egymás mellett fog élni, hogy az átállásba beépíthessük majd a véleményetek, meglátásaitok is. Azaz legyen lehetőség a közösségi tesztre, módosításokra. Persze emellett több minden módosul majd, és szeretnénk néhány funkcióbeli újdonságot bevezetni, de ezekről majd később.

Kérem, írjátok meg véleményeteket a fentiekről és javasoljatok olyan közösségi teret (csoportos blogot), ahol frissítsünk a kinézeten vagy legalábbis segítsünk a magunk eszközeivel. Köszönöm előre is véleményeteket!

168 hozzászólás eddig - kommentár RSS

  1. Hannibal Lektűr avatar Hannibal Lektűr 2008-10-01 12:16:06 #1
    Az új szerkesztő nagyon-nagyon.... (kell, és nagyon-nagyon régóta kell...)

    Javaslat a szülinapi bulihoz: rajtam kívül is akadnak még zenélő bloggerek ..esetleg valami közös produkció?


    Blogterkönyv hajrá!

    -

  2. évi. avatar évi. 2008-10-01 12:17:46 #2
    Ó be jó, lesz pénz a könyvre?Hurrá!!!
    :)))

    -

  3. évi. avatar évi. 2008-10-01 12:19:05 #3
    Hanni, legyen!Zenéljetek, jó ötlet:))))

    -

  4. zsina avatar zsina 2008-10-01 12:21:30 #4
    Ez nem hangzik rosszul.
    Pont novemberben lesz 1 éves a blogom is. :)

    -

  5. zsina avatar zsina 2008-10-01 12:21:52 #5
    Bloggerek közeli hozzátartozói benevezhetnek a pókerversenybe esetleg?

    -

  6. zsina avatar zsina 2008-10-01 12:22:39 #6
    Az Élőben a városból új sablonja nekem bejön, bár kissé NFS feelingje van, ami annyra nem passzol hozzá...túl vad.

    -

  7. Mó  avatar 2008-10-01 12:22:40 #7
    Ez nagyszerű!
    A Hölgyek Öröme blogot javasolnám az igényes tartalom miatt a megújításra.
    És: nagyon szép az Város blog új kinézete!:)
    A kitiltás ötlet is nagyon jó, fogjuk használni majd:)Bár, engem Hála Istennek nem zaklat senki:)

    -

  8. prospero avatar prospero 2008-10-01 13:01:32 #8
    Hannibál, szuper, köszi! elvileg olyan helyet szeretnénk, ahol mini szinpad + hangosítás van.

    Mó köszi - szóval egy szavazat a Hölgyek örömére

    Zsina - pókerverseny, gondolom mehet majd, de a kiírást még a többiek szerkesztik, nem tudom mi lesz benne, de majd a blogban fent lesz

    -

  9. zsina avatar zsina 2008-10-01 13:08:39 #9
    Köszi prospero, figyelem majd a fejleményeket. :)

    Egy kérdés;
    az avatarokat nmerég megbuheráltátok, hogy rákattintva a profilba vezessen, de mostanság ez mintha nem működne. Mi történt?

    -

  10. prospero avatar prospero 2008-10-01 14:45:49 #10
    Nem tudom, köszi a jelzést, megnézzük!

    -

  11. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-01 17:16:33 #11
    Mó: Téged nem zaklat senki?! A jelek szerint aktivizálnom kell újra magam. :DD

    -

  12. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-01 17:17:31 #12
    De most komolyan. Látott már valaki értelmes maszatost vagy blogámiást?!

    -

  13. Mó  avatar 2008-10-01 17:21:55 #13
    szia Bakura:)

    -

  14. évi. avatar évi. 2008-10-01 17:22:12 #14
    Szia Bakura!Ide tévedtél?:))))

    -

  15. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-01 17:37:01 #15
    Mó:))igényes tartalom:))

    kitiltás zaklatás miatt?
    szerintem van olyan, aki örülne, ha zaklatná már végre valaki egy kicsit:D

    -

  16. talema avatar talema 2008-10-01 19:07:14 #16
    Khmmm... köszönöm. :))
    A szerkesztő renoálása jó ötlet, én még mindig le vagyok ragadva a kommentbeli linkeléssel, vagyis a link szöveg alá bújtatásánál. De ez az én egyéni szocproblémám.
    A kitiltás is üdvözlendő, bár csak mint a törlés opció. Ha ven, még nem muszáj alkalmazni. De mindenképpen jó, ha létezik ilyen "fegyverünk".
    A dátum. Remélem, ott leszek. Szeretnék.

    -

  17. Komor avatar Komor 2008-10-01 19:26:12 #17
    Segítséget kérek!
    Előre is bocsi a témától kissé eltérő kérdésért.
    Van moderátor az Origó cikkek kommenttálásához?
    Egyáltalán van, aki a regisztrációs feltételeket betartatja?
    Jelenlegi helyzetben ott csőcselékké silányult társaság tart napi rendszerességgel visszatérő csörtéket.
    Nem lehetne valahogy megzabolázni őket?
    Nem lehet valahogy a renitensek IP címét letiltani. Legalább ideiglenesen.
    Pillanatnyilag alkalmi szerveződésű rasszista magyar, és szorosas egymást támogató cigány csoportok lehetetlenítik el a tárgyszerű kommentelést.

    -

  18. prospero avatar prospero 2008-10-01 22:32:13 #18
    szia Komor, az Origo nem kért ilyet tőlünk, de majd megkérdezem őket, jogos, amit kérdezel, koszi!

    -

  19. Komor avatar Komor 2008-10-02 11:55:22 #19
    Köszi!

    -

  20. tigrisnyúl avatar tigrisnyúl 2008-10-02 12:19:04 #20
    egy nem ép elméjü maszatos!
    lehet örülnénk valami szép barátságos kinézetnek.
    majd felvetem a kérdést a kávézóban!

    -

  21. Victor Coupe avatar Victor Coupe 2008-10-02 14:01:25 #21
    Hello prosperonak és mindenkinek!

    A szerkesztő megújítása fontos előrelépés lenne. Sokat segítene, ha beépítésre kerülne egy nyelvi ellenőrző. Sokan elkerülhetnék a helyesírási kritikákat, cikizéseket. A kommenteknél a Mozilla Firefox "mankó", de a szerkesztőbe már nem "lát" bele. Amúgy meg az EU is szeretné kivonni a forgalomból, mert ez a böngésző támogatja a torpark használatát (IP lopás, generálás) és számos hekkernek is a kedvenc böngészője, mert aki jól ismeri, tudja, hogy számos rejtett funkció van beleépítve.

    -

  22. Ynah avatar Ynah 2008-10-02 15:14:36 #22
    Én a Maszatosnak adnék új arculatot ha lehet, mivel igen komoly közösségformáló ereje van és sokan olvassuk mégha nem is kommentelek. :)

    A városból új sablonja nagyon szép, nekem nagyon tetszik!!!

    És én szeretnék pókerre nevezni!!

    -

  23. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-02 18:17:14 #23
    Ó, hiszen ezt remélni sem mertem !

    Csudaklassz.

    :)


    Sőt : egyenesen fantasztikus.

    -

  24. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-02 18:37:59 #24
    a szerzőgárda nevében köszönjük Mó szavazatát

    ha végül is mi nyernénk el a lehetőséget, akkor várjuk a gépház értesítését

    ha meg nem, akkor marad a régi sablon és gratulációnk a lehetőség nyertesének:)

    -

  25. Mó  avatar 2008-10-02 19:34:48 #25
    Nem lehetne is-is?
    vagyis ezt, is, azt is?
    Vagy ez kizárt?

    -

  26. Marilyn Poppins avatar Marilyn Poppins 2008-10-02 19:39:24 #26
    Mó, téged fel fogunk venni menedzsernek:))

    -

  27. Mó  avatar 2008-10-02 21:39:13 #27
    Arra hajtok, Marilyn:))))))))

    -

  28. tigrisnyúl avatar tigrisnyúl 2008-10-02 21:52:30 #28
    az is is, ki van zárva?

    -

  29. Dixi avatar Dixi 2008-10-02 22:58:50 #29
    Én a Verseim (Közösségi Társas Blog - http://vers.blogter.hu)-re kérnék egy cool kis sablont ha belefér. Véleményem szerint mind a 69 társszerző örömmel venné ha nem esne folyamatosan szét a site.
    Én mindent megtettem, de ami nem megy nem erőltetem :)
    Ha, akkor előre is köszi a segítséget :)

    -

  30. Kósza avatar Kósza 2008-10-03 16:59:43 #30
    Na jó!
    Mégsem várhatom, hogy a világ igazodjon elvárásaimhoz.
    Prosperó által meghirdetett Blogtér megújulásba a jelek szerint nem fér bele egy moderátor, vagy ami szerintem még rosszabb, nem tartják szükségesnek a Gépház istenei a kündü féle ámokfutóktól megtisztítani a teret.
    Nekem viszont már sokadjára elegem van ebből.

    -

  31. prospero avatar prospero 2008-10-03 17:15:48 #31
    sziasztok, ahogy látom a Maszatos és a Hölgyek öröme pályázik, még ötlet. Jegyeztem a Versblogot is.

    Kb jövő hétre kihozunk egy blogot a szülinap előkészítésére.

    Kósza - pont ez a lényeg, h eszközöket szeretnénk adni a helyi "ámokfutások" negligálására... szóval ezen vagyunk, vmit félre érthettél, nem?

    Victor Coupe --- igen, a szerkesztő a legfontosabb, egyet értünk

    Köszönöm továbbá Mó-nak, Ynah-nak

    és mindenkinek! Kellemes hétvégét, jövő héten folytatjuk!

    -

  32. Kósza avatar Kósza 2008-10-03 17:19:52 #32
    Prospero, az lehet, hogy én mindig mindent félreértek, de kündü zavartalanul futja az ámokot.

    -

  33. humanrájc avatar humanrájc 2008-10-03 17:23:30 #33
    Épp ezt akartam írni, vagy valami hasonlót Kósza.

    -

  34. Nyerva avatar Nyerva 2008-10-03 17:24:07 #34
    csak egyet lehet választani?
    akkor leteszek 1voksot a hölgyeköröme mellett.
    nem lehetne mégis a maszatosnak is? :)

    -

  35. Kósza avatar Kósza 2008-10-03 17:36:45 #35
    Voltak, s még lennének is ötleteim közösségi blogok indítására, újraélesztésére, de egy olyan helyen, ahol a kündük megtűrtek, inkább nem.

    Inkább csak szórakozgatok.

    -

  36. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-03 17:39:06 #36
    bocs, de mi úrinők vagyunk és nem jelentkeznénk soha önként arra, hogy mi kérjük a sablont

    minket Mó ajánlott, úgy kerültünk a képbe
    eszenkbe nem jutna önként jelentkezni érte

    Prospero, multkor összetévesztettél valakivel, aki nagyon nem én vagyok, most fordítva állítod be a dolgot a sablonnal - ti ajánlottátotak nem mi pályázunk

    kicsit mintha fentről néznéd a saját felhasználóidat
    ha valóban jó blogteret szeretnél, szállj le a magas lóról és vegyülj a nép közé:D

    -

  37. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-03 17:41:23 #37
    azt is furcsának tartom, hogy úgy akarod megújítani a blogteret, hogy leghalványabb lövesed nincs, ki-kicsoda, milyen blogot ír, milyen minőségben, milyen témákról

    talán nem ártana néha beleolvasni a blogokba meg a hozzászólásokba, akkor nem kéne sötétben tapogatoznod megújulás ügyben

    -

  38. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-03 17:46:00 #38
    öszintén Prospero, hány postunkat olvastad?

    -

  39. prospero avatar prospero 2008-10-03 22:47:17 #39
    valóban nem sokat olvastam, de talán nem is ez a dolgom. próbálom pótolni a lemaradásomat, de ha elkezdek mélyen olvasni, akkor nem lesz új szerkesztőtök, frissitett szolgáltatásotok és Kündü is tovább zavar Titeket :-))

    bocsi, ha félreértettem vmit és remélem, h Kósza hamarosan előveheti az ötleteit

    -

  40. évi. avatar évi. 2008-10-03 22:52:55 #40
    Peace and Love!
    :)

    -

  41. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-04 07:20:46 #41
    prospero, veszélyes dolog bárkit kitiltani, legyen az éppen Kündü, mert ez elindít egy kedvezőtlen folyamatot

    ma tiltsuk ki X-t, mert csúnyán beszél, holnap Y-t, mert lehülyézett, stb- folytassam a sort?

    az, hogy olvasgassál, belenézzél a postokba, elkerülhetetlen
    hogy akarsz egy termékek/szolgáltatást fejleszteni, amig igazából nem is tudod, hogy mi az, amit fejlesztened kéne

    várod a javaslatainkat
    az én javaslatom, hogy szánjál rá pár órát, és olvass blogokat, hozzászólásokat

    -

  42. Lenam avatar Lenam 2008-10-04 07:32:12 #42
    Nekem tetszik! (élőben a városból blog új sablon).

    A web designer eljöhetne hozzám is (ha szépen kérem, eljönne?), akadna nálam egy kis (nagy) munka. Természetesen, nem ingyen kérném. Ha lehetséges ez, akkor kérhetek egy elérhetőséget?

    -

  43. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 09:45:38 #43
    "... veszélyes dolog bárkit kitiltani, legyen az éppen Kündü, mert ez elindít egy kedvezőtlen folyamatot"

    Hát igen, azt kell eldönteni, hogy mi legyen a Blogtér?
    Érvényt szerezvén saját szabályzatának legyen végre egy kulturált sarka az internetnek, vagy maradjon továbbra is szemétdomb?
    Nyilván mindkét helynek meg lesz a maga közönsége, aki az adott miliőben jól érzi magát.

    -

  44. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-04 09:53:52 #44
    #43 és ki dönti el, hogy kit tiltunk ki? Te?
    Cenzúrabizottság? Központi Bizottság? Vének tanácsa?
    Ki mondhatja ki valakire, hogy tiltsuk ki?

    Vagy megszavaztatjuk?
    Ki hol érzi jól magát - én például utálom a diktatúrát, annál nagyobb szemétdomb nincs.
    Még ha látszólag kulturált csacsogás és udvariaskodás folyik - akkor is börtön. A blogtérben éppen az a jó, hogy szabad.

    Akinek nem tetszik egy post, ne olvassa, és ha nem tetszik egy komment, akkor moderálja -ennyi.

    -

  45. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 09:59:43 #45
    Mondjuk a gépház moderátora, mint annyi más helyen, ahol ez működik.
    Ha nem érted az ízlés és a diktatúra közötti különbséget, arról nem én tehetek.

    Prospero, értesíts mi a döntésetek.

    -

  46. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-04 10:06:49 #46
    #45 a gépház bevallottan nem olvas
    amúgy Hella vagyok, és eddig működött köztünk a tavasszal kötött gentleman agreement, úgyhogy én további fenntartását javasolnám kettönk között

    ízlés? pl a szcientológia megfér itt? azzal senkinek sincs semmi baja látszólag

    hol a vonal izlésben? Te nem érted - hol lehet vonalakat húzni? amúgy valóban Kündü az egyetlen, aki trágárkodik és zaklat másokat?

    Prospero - ha elkezdtek kitiltani embereket, ha elkezdtek cenzúrázni, egy lavinát indítotok el
    itt nincs olyan blogger, aki ne utálna valakit, sorba jönnek majd a kivánságok

    -

  47. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-04 10:08:14 #47
    hogy mást ne mondjak, van itt olyan, aki rögtön engem javasolna kitiltásra , hogy miért? mert csak
    és van, aki Kószát javasolná (többen is)

    -

  48. neander avatar neander 2008-10-04 10:15:51 #48
    A kitiltás tényleg veszélyes dolog, mert valaki mindíg ki akarna tiltani valakit.
    Szerintem a legjobb módszer: ha valaki nem tetszik, akkor ne reagálj az írására. Előbb-utóbb majd csak megunja a borsó falra dobálását.

    -

  49. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 11:17:03 #49
    Boldogan vállalom a kitiltatásomat.

    -

  50. Hölgyek öröme avatar Hölgyek öröme 2008-10-04 11:30:51 #50
    # 49 ne csinálj mártírt magadból, pontosan érted, hogy példának írtam

    -

  51. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 11:42:11 #51
    Hella, ne csinálj segget a szádból.
    Bár már nem is kell.

    -

  52. hella5 avatar hella5 2008-10-04 11:46:29 #52
    Ą#51 A felhasználó nem támadhat, inzultálhat, semmilyen módon nem sérthet meg jogtalanul más felhasználókat."

    akkor most tiltsunk ki téged is? :D
    de innentől kiszálltam, nem szeretek veled vitatkozni, mert untatsz:)
    van, aki a fejéből csinál segget:)

    -

  53. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 11:49:57 #53
    Persze, ezt szeretném kiprovokálni. Sokan vagyunk mi itt ketten.
    Buta vagy Hella, és ami még ennél is nagyobb hiba, tudálékos.

    -

  54. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 11:53:14 #54
    A Blogér Felhasználási feltételek 4. pontja:
    „A felhasználó nem támadhat, inzultálhat, semmilyen módon nem sérthet meg jogtalanul más felhasználókat.”
    Bővebben:
    „NE LÉGY VULGÁRIS.
    Ne tölts fel jogtalan, veszélyes, fenyegető, szörnyülködtető, vulgáris, obszcén, rágalmazó, mások személyiségi jogait sértő, gyűlöletkeltő, vagy fajilag, etnikailag illetve más módon kifogásolható anyagot.”
    Prospero, ha komolyan veszed saját magad, érvényt szerzel saját céged szabályzatának.

    -

  55. hella5 avatar hella5 2008-10-04 12:00:29 #55
    Prospero: ha komolyan veszed a szabályzatot, mi a véleményed a #51 és #53-ról? sértés? :D

    -

  56. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 12:05:18 #56
    Hella, ne légy már ennyire ütődött!
    Persze, hogy sértő. Bár igaz.

    -

  57. keloid  avatar keloid 2008-10-04 12:07:13 #57
    Kósza, nagyon unalmas vagy már ezzel az állandó sopánkodásoddal, és dedós árulkodásoddal.

    Már a blogter 3/4 részét kitiltottad a blogodról, alig van aki szóba áll veled, de még mindig károgsz.

    Szerintem senkit nem kell kitiltani, minden blogger kezében ott a lehetőség, hogy moderáljon, ha valamilyen téma nem tetszik, akkor nem kell olvasni, nem kell kommentelni.

    Ha így folytatod agyvérzést kapsz!

    -

  58. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 12:10:34 #58
    Butuska Hellácska, nem látod, hogy ezt a sértegető stílust véded, amikor kiállasz kündüd mellett?

    -

  59. hella5 avatar hella5 2008-10-04 12:10:54 #59
    szia Keloid:))
    lehetne kiszavazóshow-t csinálni minden hétvégén
    "ha péntek, akkor harc:)"

    vagy mint sportban - 1 hónapos eltiltás:D

    -

  60. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 12:12:02 #60
    Na itt a másik kultúrblogger.

    -

  61. pirost  avatar pirost 2008-10-04 12:24:39 #61
    Szerintem hella5-nek van igaza, haszontalan bárkit is kitiltani. Elveszti a blogter az identitását.
    Ha lehet szavazni a Hölgyek Örömére szavazok.

    -

  62. Ynah avatar Ynah 2008-10-04 14:49:06 #62
    A kündükérdéshez hottászólva. Prospero írta,hogy lesz lehetőség a blogokon belül, tehát a szerzőknek kitiltani egyes ipket,embereket. Ezen dolgoznak. Így megkerülhető egy moderátor személyes azaz szubjektív ítélete és mindenki saját maga döntheti el, hogy megengedhető-e, hogy teleszarják az udvarát vagy sem. Néha a támadások helyett nem ártana végiggondolni az elénk tárt intézkedések folyományait és akkor megkerülhető lenne a sok felesleges civakodás. Amennyiben megvalósul jó és hasznos alkalmazás lesz a blogokban ez a tiltó lehetőség.

    -

  63. louisbond avatar louisbond 2008-10-04 15:02:54 #63
    Bár elöző kommentemet töröltétek. De ha saját előirásotokat nem tartjátok be akkor fölösleges bármit is ujitani. Ynah-k mint mindig igazsága van. Mit akartok változtatni. Aki Kündöt imádja, csak olvassa. Ha gond van majd a hivatalos szervek elintézik. /Bizony!/ Elég volt egy honapra Yuzt kitiltani és ma már visszafogja magát. Nem kurja szét a blogteret.
    Maradjatok a technikai fejlesztésnél, mert mint vállalkozás Ti vagytok értünk. És innen nem érdekel, hogy menyit kaszáltok, ha jól érzem magam. Technika! Technika! Technika!
    Most áldoznotok kell a fejlesztésre!

    -

  64. hella5 avatar hella5 2008-10-04 15:11:42 #64
    #62 ez a lehetőség már most is működik, itt azon van a vita, hogy általában lehessen-e kitiltani valakit

    amúgy nem értem, hogy miért akar mindenki annyira tiltani és korlátozni, van úgy 5-6 blogom, a postjaimon imádnak chatolni a hozzászólók, meg összeveszni is:)))
    igy összegyűlt nálam eddig többezer hozzászólás másfél év alatt - eddig kb. háromszor vagy négyszer kellett moderálnom (ebből egy volt összesen Kündü)
    szóval a kommenntek 0,03 % volt színvonal alatti
    valóban ez a legfontosabb kérdés itt? az internet a szabadságról szól
    persze, Kínában is vannak tiltott oldalak:))
    gondolom Kubában is erősen cenzúráznak
    ezt akarjátok?

    -

  65. Ynah avatar Ynah 2008-10-04 15:16:04 #65
    Szabadság. Olyan vicces,hogy mindenki ezzel dobálózik. A szabadságomba az is beletartozik,hogy egy olyan oldalon ami az én véleményemet tükrözi eltávolíthassam azokat a tartalmakat amikkel nem értek egyet. Én felhasználó vagyok és nem szolgáltató. Egyébiránt pedig az internet szabadsága adott de ettől még nem öleled kebledre azt aki trójai vírust tesz a gépedre és ha meg tudod akadályozni megteszed. Ennyi. Miért ne élhetne vele aki akar. Nem értem a problémát. És felesleges is az egész hisztifonal amit fonogattok ezzel kapcsolatban mint pár szorgalmas kis pók.

    -

  66. hella5 avatar hella5 2008-10-04 15:29:47 #66
    el tudod távolítani - kommentelők kezelése - kitiltás

    amúgy nem személyeskedtem veled Ynah, úgyhogy megköszönném,ha te sem tennéd velem:)

    peace & love:)
    a hiszitfonal:D

    -

  67. hella5 avatar hella5 2008-10-04 15:32:55 #67
    Ez a legszörnyebb az egész blogterben - egyesek toleranciája gyakorlatilag nulla. Ha olyan véleményt látnak, ami nem egyezik az övékkel, akkor rögtön minősítgetni kezdenek - buta, hülye, hisztis.

    Ha én nem értek egyet valakivel, az pusztán azt jelenti számomra, hogy más a véleményünk.

    -

  68. Ynah avatar Ynah 2008-10-04 15:36:49 #68
    nem személyeskedtem. És én nem általánosítok. Ahogyan a chatekben is jelen van úgy értelemszerűen a blogrendszerbe is betehető a kitiltás. Ez nem jelenti egyből azt,hogy használatba is kerül csupán mutatja,hogy a szabályok betartása kötelező és ellenkező esetben a blog tulajdonosa intézkedhet saját köpenyére. Szerintem túl van lihegve ez is mint mindig minden újítás,változtatás. Erre utaltam.

    -

  69. hella5 avatar hella5 2008-10-04 15:43:13 #69
    akkor bocs Ynah, félreértettem:)
    nincs túllihegve
    Prospero bevallottan nem olvas semmit - itt várja az ötleteket
    jön Kósza, bedobja, hogy ma tiltsuk ki Kündüt, holnap engem, holnapután téged
    nézd meg a #39-t
    kritika nélkül elfogadja, kit kell kitiltani
    ez minőségi változás lenne, ha valaki elkezdene cenzúrázni - gondolom, kószát leszámítva senki sem szeretné, ha cenzúrabizottság működne

    -

  70. eternity avatar eternity 2008-10-04 15:52:09 #70
    Ezennel betiltom a kitiltást!

    -

  71. louisbond avatar louisbond 2008-10-04 16:22:17 #71
    No! Tulajdonképpen ezt mondom én is. Aki nem akar valakit tiltsa ki a blogjáról. Ez müködik. Ennél többet ugyan már ne akarjon senki. Majd bizottságot alakitunk valaki szájize szerint, hogy ki blogolhat, ki kommentelhet, kit tiltsunk ki, akár akarja akár nem. Itt meg lehet állni. Azt hiszem valaki, talán Lektür mondta, hogy ne menjen oda ha lehülyézik. /Lehet, hogy Vargaland./
    Akinek pedig nem tetszik - ahogy nagy Vezetönk mondta - el lehet menni. /

    -

  72. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 19:02:21 #72
    Aki ezt tolerálni képes,
    http://antikom.blogter.hu/?post_id=298225
    az számomra nem tolerálható. Emberek vagytok ti, hogy e mellett kiáltok?

    -

  73. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 19:03:34 #73
    +l

    -

  74. talema avatar talema 2008-10-04 19:13:23 #74
    Most tökéletese egyetértek veled Kósza, abban, hogy a linkelt szar nem idevaló, pontosabban sehova sem, vagyis tán a bíróság elé.
    Én azért kommenteltem oda, mert vérlázító az a szint és nem vagyok hajlandó szemet hunyni ilyen felett.

    -

  75. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 19:16:29 #75
    Sajnos sok a liberálszéplélek.

    -

  76. Ynah avatar Ynah 2008-10-04 22:33:02 #76
    én nem liberálszéplélek vagyok és kikérem magamnak - ahogy te szoktad - ezt a hangnemet. Nem minősítettem hozzászólásaidat Kósza, sem antidemokratikus hozzáállásodat.
    A kitiltás amennyiben létrejön mint lehetőség előtted áll majd de a hangnemet amit kikérsz önmagadnak tarts be másokkal szemben is.

    -

  77. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 22:38:39 #77
    Ynah, milyen hangnemet kérsz ki és miért?
    Ki beszélt itt rólad?
    Hol találkoztál nálam a kifogásolt kündüstílussal?

    -

  78. Ynah avatar Ynah 2008-10-04 22:42:25 #78
    72-75. Amennyiben egy emberre irányultak a megjegyzések úgy címzettet is írnod kellene mert így mindenkire érvényes aki itt hozzászólt ehhez a meddő vitához és ellene van a tiltásnak.

    -

  79. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 22:46:33 #79
    #78

    Maradjunk annyiban, hogy Te úgy írsz, ahogy akarsz, no meg én is.
    Aztán vagy megértjük egymást vagy nem.
    A kérdésem csupán az, hogy kiállsz-e kündü belinkelt írása mellett?
    Ha igen, az az én bajom.

    -

  80. eternity avatar eternity 2008-10-04 22:55:40 #80
    Ha kötelező lenne választani, igen, bizony, Kündüt választanám, Kósza, nem téged.
    De szerencsére nem kötelező, ugyanis demokrácia is van, nem csak szólásszabadság, így olvashatlak mindkettőtöket.

    -

  81. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 22:57:10 #81
    Eter, ezzel bizony választottál.

    -

  82. louisbond avatar louisbond 2008-10-04 23:00:46 #82
    Kündü már büntetöjogi eset. DE az az ő bejegyzése és más nem törölhet benne. A szöveggel nem értek egyet, nem "tolerálom" de amig a blogtér engedi nem tehetsz semmit, és ez igy helyes. Nem csak irás, de az olvasás is fakultativ. Igy megnevesiteni valakit aki felhasználó, nem lehet és föleg ne egy másik felhasználó. A blogtérre esküdtünk és ha megszegjük neki van lehetösége törölni, végleg vagy ideiglenesen kitiltani. Az ővé ez a játszotér, ő szabta meg a szabályokat. MI csak a technikát követeljük, azért, hogy maradjunk és jól érezzük magunkat.

    -

  83. eternity avatar eternity 2008-10-04 23:00:56 #83
    Most megnevettettél, Kósza. :DDDDDD
    Ugyanis elképzeltem, amint vért izzadsz azon, hogy feltaláld, hogyan tizedelhetnéd meg nem csak kommentelőidet, de olvasóidat is.
    Esetleg próbáld meg, hogy beépítesz valami progit, ami megakadályozza, hogy az általad nem kedveltek IP-címéről lehessen hozzád kattintani.

    -

  84. Ynah avatar Ynah 2008-10-04 23:03:54 #84
    Kósza én annyit mondhatok,hogy leszarom Kündüt és elfogadhatatlan minőségben képes létezni.Ez van. Nem állok ki érte de nem indítok ellene keresztes hadjáratot.

    -

  85. Patrióta avatar Patrióta 2008-10-04 23:10:23 #85
    #82Louis!
    Kündü nem büntetőjogi, hanem orvosi eset.
    Nem tisztességes belerúgni abba, aki "szét van csúszva".


    "Kósza
    2008-10-04 11:42:11
    #51
    Hella, ne csinálj segget a szádból.
    Bár már nem is kell."

    Naneeee, kultúrblogger Úr!
    Azért eddig nem kéne süllyedned, hogy nekem kelljen beszólnom!
    Ez már sok!
    Pláne Tőled Kósza !

    -

  86. Kósza avatar Kósza 2008-10-04 23:11:23 #86
    Mondtam én, hogy sok itt a liberálszéplélek.

    -

  87. Nyerva avatar Nyerva 2008-10-05 08:35:05 #87
    A blogternek mint szolgáltatónak megvannak a szabályai,tartassa be oket és kész. Amint 1felhasználó eldontheti,hogy kit kéne torolni,elindul 1megállíthatatlan folyamat és mindenki toroltetni akarná,akit nem szeret. Ez igy ebben a formában Hulyeség.

    -

  88. Marilyn Poppins avatar Marilyn Poppins 2008-10-05 08:40:47 #88
    Csak hogy mindenki világosan lássa: a szabályok, hogy nem lehet senkit sértegetni, nem lehet személyeskedni, Kószára természetesen nem vonatkoznak, csak a többiekre. Ő nyugodtan megteheti, mert...miért is??

    -

  89. humanrájc avatar humanrájc 2008-10-05 08:49:35 #89
    Kószával és Talemával értek egyet. Az a linkelt oldal zsidózik. Már a címében is jogsértő. Lehet rá legyinteni, hogy bolond lyukból bolond szél fúj, mert épp engem nem érint, de legközelebb majd én kerülök sorra.

    -

  90. humanrájc avatar humanrájc 2008-10-05 08:52:47 #90
    jelenleg a friss témák között 10 "A zsidók nem lesznek..." és mind Yuz Asaf-tól.

    -

  91. RL avatar RL 2008-10-05 08:53:17 #91
    #89: Pedig olyan bizonyosan írtad az én posztomba, hogy nincs mitől tartani ma, és Radnóti esete egyszeri volt...

    -

  92. Marilyn Poppins avatar Marilyn Poppins 2008-10-05 08:54:35 #92
    #89 elvekról van szó, amúgy én vagyok az, aki Sissy Freud néven is blogol- szóval érintettségról inkább ne beszéljünk

    egyes postok nyilván letilthatók, ha olyanok
    itt arról szól a vita, hogy pl. Kósza kijelentheti-e, hogy tiltsuk ki X-t és Y-t, és akkor a gépház megteszi

    ismerned kéne az előzményeket: Kószához azért nem ír be senki, mert a kommentelők kb. 90%-t egyszerően kitörli -delete
    szóval ha az ő véleményére adunk, akkor a blogter 90%-a ki lesz tiltva

    -

  93. Monica avatar Monica 2008-10-05 09:07:04 #93
    Az uszító, kirekesztő, fajgyűlölő blogokat én sem tolerálom. A blogtér felelőssége, ha ilyet megtűr. A tornádón csak ilyenek vannak.

    -

  94. Marilyn Poppins avatar Marilyn Poppins 2008-10-05 09:08:54 #94
    és ki olvassa a tornádót? :)))
    mert én nem, az biztos

    -

  95. Monica avatar Monica 2008-10-05 09:27:33 #95
    Ezt úgy értsem, ha senki se olvassa, akkor rendben van? A gyűlöletbeszéd túl megy a szólásszabadságon.

    -

  96. Nyerva avatar Nyerva 2008-10-05 09:30:01 #96
    A yuz meg kundu féle gyuloletfrocsogo posztjai eleve a szolgáltató felelosége. Ha betartatná a saját szabályzatát,ezek eleve nem jelenhetnének meg! De ne a blogger akarjon tiltatni,hogy miért azt már leírtam.szvsz

    -

  97. Marilyn Poppins avatar Marilyn Poppins 2008-10-05 09:30:27 #97
    Monica: nincs rendben, de ha senki sem olvasná, kommentelné , akkor a post nulla olvasottsággal a semmibe hullana
    ellenben #72 - még linket is adnak hozzá, hogy népszerűbbé tegyék

    -

  98. Lenam avatar Lenam 2008-10-05 09:51:45 #98
    : )

    -

  99. deduktív avatar deduktív 2008-10-05 09:59:14 #99
    #97!
    Ja, mert ez ment a 30as években is, ugye? Elkúrták!
    A sok idióta akkor kellett volna, hogy ne vegyen tudomást a sok faszfejről, hiába hadoválnak, akkor nem lett volna világégés, ugye?
    De látod, ez a sok idijóta akik figyeltek rájuk, ők az okai!!!!

    Nabazmeg! Most aztán lejjebb mentél az eddig legalsó pontnál is. Gratulálok!

    Segítek: itt nem egy postról, nem egy blogról van szó, nem anarchia van, hogy mindenki bármit..., ezt legyen kedves szem előtt tartani.
    A strucc, ha homokba dugja a fejét, attól még a világ nem tűnik el, legfeljebb önnön butaságával felvértezve biztonságban érzi magát.

    -

  100. neduddki avatar neduddki 2008-10-05 10:20:08 #100
    Ha az egyéni kitilthatóság működne, az nagyon hasznos lenne, nem szarhatná tele a normális blogokat egy-két elmeháborodott. Viszont továbbra is teleszarják a címlapot, legalábbis a friss kommentek listáját, ahol jobb híján saját okádékukhoz kommentelnek feszt, hogy az embernek nincs kedve a mocsokból válogatni az értelmesebbeket, vagy a saját hozzászólását ott viszontlátni, inkább hagyja a csudába az egész bloteret.
    Nagyon igaz, hogy amíg a Blogter nem tartja be saját szabályzatát, addig (némely) bloggerektől sem várhatja el.

    -

  101. talema avatar talema 2008-10-05 10:22:56 #101
    A help@blogter.hu bemondta az unalmast.

    Remek.

    Neduddki!
    Igazad van. Naná.

    -

  102. neduddki avatar neduddki 2008-10-05 10:30:51 #102
    Talema, dudomén! :)

    -

  103. Kósza avatar Kósza 2008-10-05 11:37:18 #103
    Prospero, kérlek intézkedj, a regisztrációm törléséről.

    -

  104. talema avatar talema 2008-10-05 11:42:39 #104
    Kósza!
    Én nem indítok szimpátia nemtommit, de szeretném, ha tudnád, sajnálom, ha eltűnsz innen.

    -

  105. Kósza avatar Kósza 2008-10-05 11:45:47 #105
    Tudod hol találhatsz meg.

    -

  106. louisbond avatar louisbond 2008-10-05 16:02:04 #106
    Megsértödni lehet. De ha Kündü és a Tornádó létezhet, akkor Kósza furcsaságait is tolerálni lehet. De Ő pont az elöbb emlitettek ellen lépett fel. A maga modján. / Engem sem enged be. Hogy miért?/ De azért nem neki kell meghatározni hogy ki lehet itt.

    -

  107. humanrájc avatar humanrájc 2008-10-05 19:38:21 #107
    Onnan is ki vagy tiltva Louisbond?
    Hogy csinálod, hogy ennyire az agyára tudsz mászni az embereknek? :D

    -

  108. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-05 20:18:27 #108
    Valamit nekem is hozzá kéne szólnom. Mert... csak. Nehogy már kimaradjak a mókából.

    A nácik sajnos egyre veszélyesebbek, egyre többet engednek meg maguknak. Én mindenkinél jobban utálom őket. És adott esetben bizony el tudom képzelni, hogy a szolgáltató kitiltsa őket. Az uszítás nem törvényes dolog és nem is tisztességes.

    -

  109. évi. avatar évi. 2008-10-05 21:59:16 #109
    Kivételesen egyetértünk Bakura:)

    -

  110. Balu avatar Balu 2008-10-05 22:46:58 #110
    ÉN! az "Élőben a városból" hátterének magyar vonatkozású háttérképet raknék ba, itthon is van miből válogatni

    -

  111. tsabeeka avatar tsabeeka 2008-10-05 23:37:17 #111
    amikor megláttam a post címét, megörültem. de kár volt :( nem toldozgatás kellene már, ennyi év magárahagyottság után, hanem valami olyan újítás, ami sehol máshol nincs. sajnálom, hogy elmarad, sajnálom, hogy folytatódik a lejtő :S

    -

  112. Összetett avatar Összetett 2008-10-06 08:30:03 #112
    Nem működik a linkbeszúrás a hozzászólásoknál. A sortörés miatt csak az adatok felét linkesíti a rendszer, így nem lehet a kívánt oldalra jutni.
    A href-es megoldást meg már nem engedi beírni a hozzászólásdoboz.
    Ez így viszont nem jó. Tehát vagy javítsátok ki, vagy állítsátok vissza, hogy lehessen href-eset betenni.

    -

  113. Összetett avatar Összetett 2008-10-06 08:32:43 #113
    ... A sortörést automatikusan elintézi, nem én teszem bele.
    Szóval nem jó, ez a lényeg...

    -

  114. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-06 09:10:19 #114
    tsabeeka: Nem kötelező itt maradni! A blog.lap.hu-n pl. rengeteg szolgáltatóhoz eljuthatsz. Válaszd azt, amely tetszik.
    Ugyanezt ajánlom a többieknek is.

    -

  115. talema avatar talema 2008-10-06 09:15:41 #115
    #112!
    Én erre rákérdeztem jóval korábban, nem kaptam választ.
    Nem jó, nagyon nem jó.
    #114!
    Tudod, ha valaki itt érzi jól magát, mert, mert csak. Akkor szeretné, ha a hely felelne meg annak a célnak, amit felvállalt: működő szolgáltató lenne.
    De legalább elindult ez a dolog, már eredmény is van: a gépház padja átfestésre került.
    Ez is valami. Már csak a park maradék több hektárját kéne gatyába rázni.

    -

  116. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-06 11:59:12 #116
    talema: Amen. De akkor ne is tessék túlzottan panaszkodni.

    -

  117. talema avatar talema 2008-10-06 17:48:39 #117
    Túlzottan nem is.... csakis a kellő mértékben. És nem panaszkodom, de jelzem a hiányosságokat, s reménykedem azok orvoslásában.

    -

  118. louisbond avatar louisbond 2008-10-06 18:03:39 #118
    Humanrajc! /107/ Csak szerénynek és csendesnek kell lenni. Itt észreveszik ha valaki nem polgári körben nőt fel. Nézd meg hányan feladták. Itt kicsit feljebb Bakura is. Én meg idönként szolok, hogy ugyan mondjanak már véleményt. De csak az amerikai pitéig jutnak.

    -

  119. humanrájc avatar humanrájc 2008-10-06 18:14:06 #119
    A képbeszúrásos ismeretterjesztőnél, a zöld kis fácskánál adtam föl. Nem szúrok be képeket és ennyi. :)
    Nálam nyugodtan pitézhetsz Louisbond. :D

    -

  120. louisbond avatar louisbond 2008-10-06 18:32:36 #120
    Köszi. Imádom a pitét.

    -

  121. Nyerva avatar Nyerva 2008-10-06 19:08:05 #121
    Pite? Azt nem szeretem. Viszont nem tiltok ki senkit. Akkor se ha a véleménye nem egyezik az enyémmel :D

    -

  122. louisbond avatar louisbond 2008-10-06 19:09:33 #122
    Ez igaz!

    -

  123. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-06 20:34:31 #123
    Mit adott fel Bakura?! :)

    -

  124. louisbond avatar louisbond 2008-10-06 20:38:45 #124
    A leckét!

    -

  125. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-06 21:07:02 #125
    Leckét?! Nekem ez magas.

    -

  126. prospero avatar prospero 2008-10-06 23:05:20 #126
    ajaj kicsit lemaradtam a kommentekben, mindjárt sorban válaszolok....

    -

  127. prospero avatar prospero 2008-10-06 23:40:35 #127
    Hölgyek öröme --- igen, köszi a tanácsot, megteszem, bár ezt jobb szeretem csendben tenni.
    Lenam--- designerunknek, majd tovabbitom a burkolt állásajánlatot. Régi emberem, de nagyon tehetséges, neki köszonhetitek a vélemény számit szlogent es a blogter core-szuletésénél is ott volt
    Kösza (43)--- nem akarunk tiltani, de a "kulturált hely" a dontés
    Holgyek orome (44 és 46)---- a sajat blogod a Te teruleted, ott azt tiltassz ki, akit akarsz, ez az individuum kérdése, nem a szolgáltatóé.
    Kosza (49) --- ez nem fenyeget, hires (vagy inkább hirhedt?) vagy es anno BDK-val is megsinylettuk már a "kitiltás" anakronisztikus fogalmát... ilyet már nem ismerünk, helyette max. karma-rendszerben lehet gondolkozni (lásd wen2-0)
    Pirost (61) -- koszi a szavazatot a Holgyekre - eljen a noi nem!!!
    Ynah (62) --- igen, ez lenne a cél
    Louisbond (63) --- bocsi, de péntek óta én nem jártam itt, azaz más nem törölhetett itt semmit... ez vmi paranoia reszedrol? amugy igazad van, valoban fejlesztunk, fejlesztunk. koszi, jol látod!

    ((ajaj a többit nemtom követni, belső vita alkult ki kitiltás-versus-bennmaradás ügyben))

    ((ki az a Kündü? - annyi szó van róla, most már megkeresném...atriótának lehet igaza? lásd 85))

    Mónica (93) --- léci kuldj ilyeneket nekem, bannoljuk

    Kósza (103) -- nem értem, nem hiszem, h Te innen torolheto lennel... furcsa lenne... ez valoban Te vagy? (amugy sem beloginolt user tette a kommentet, azaz nem megerositett komment. Nem fogom végrehajtani)

    Tsaabeka (111) -- ezt honnan veszed? miért ne jonne uj dolog? a-priori megállapitottad oszt annyi, hmmm
    Gonoszka (114) --- coool :-))
    Louisbond -- kezdek szétcsúszni: "pitte"

    Végül idézek Hamvas Béla Anthologia Humana c. klasszik-jából: "Ami mára megvalósult, tegnap még csak képzelet volt" (A pokol közmondásai fejezetből)

    persze ezt csak amolyan üde közjátékként idézem :-))

    -

  128. Mó  avatar 2008-10-06 23:48:16 #128
    Szerintem is inkább örülni kellene a változásoknak, nem fanyalogni mindenre, ami nem működik, majd fog.
    Az admin olyan helyeken van általában, ahol a usernek nincsen kitiltási, moderálási joga.
    Így megteheted a törlést akkor is, ha épp nem vagy gép előtt, ez régebben jól jött volna!

    -

  129. prospero avatar prospero 2008-10-07 00:07:14 #129
    igen, igen

    -

  130. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-07 08:31:27 #130
    A pokol közmondásai?! Azt bízzátok csak rám! :)

    -

  131. Mó  avatar 2008-10-07 08:33:19 #131
    Bakura, hogy érzed Magad a nolon, hogy mindig átjársz ide?:)

    -

  132. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-07 17:56:40 #132
    MÓ: Hogy hol van a blogom az teljesen független attól, hogy melyik szolgáltató blogjaiba olvasok bele. Jó néhány szolgáltató címoldalán szét szoktam nézni. És persze van blog, ahova közvetlenül megyek.
    És sajna olyan is előfordul, hogy napokig nincs időm blogokat olvasni. :(
    Olvasni, hozzászólni természetesen már lassan 3 éve itt vagyok és valszeg egy ideig maradok is. :))

    -

  133. Mó  avatar 2008-10-07 18:36:32 #133
    ok csak azért kérdeztem mert a múltkor olyan drámaian elköszöntél:)

    -

  134. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-07 21:36:11 #134
    Csak jeleztem olvasóimnak hol keressék a blogom. Semmi több.
    Abból nem én csinálom a drámát, hogy költözgetem a blogomat.
    A "rajongó táborom" felfúja ezt az elhagyja a Blogtert, de előbb-utóbb úgyis visszatér elméletet velem kapcsolatban.
    Olvasás vagy hsz-ek tekintetében mindig blogteres voltam. Az meg technika, címoldal és hangulat kérdése, éppen hol a blogom.
    De ezt már rátok hagytam, gondoltam nem vitázok bizonyos emberekkel...

    MÁS
    Az előbb két blogteres blogra is írtam hsz-t majd nyomtam volna a Blogter linket és nincs! Terjed itt az a divat, hogy kiveszik a sablonból a Blogter főoldalára vezető linket. Máshol ezt nem tapasztalom. (Igaz a szolgáltatót is csak itt bírálják...)
    Csak én vagyok annyira naiv, hogy ha már ingyen használom a cuccot, akkor legalább, mintegy cserébe a szolgáltató linkjének fennhagyását természetesnek veszem?! Érdekes.

    -

  135. Mó  avatar 2008-10-07 21:44:51 #135
    amilyen sablon neki tetszik, olyat csinál, nem?
    én inkább a kedvencekbe felvevős gombért kiáltoznék...
    Benéztem a nolon a blogodba, Bakura, tényleg minden oké.:)

    -

  136. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-07 21:47:01 #136
    Csatlakoznék Móhoz !

    Ugyanis ma én is tapasztaltam, hogy nem tudok kedvencek közé felvenni blogot.


    Kérjükszépen, hogy ez oldódjon meg !

    Előre is köszönjük a szerelést !

    -

  137. Mó  avatar 2008-10-07 21:51:04 #137
    Bó, lehet h ez a kapcsolódó gomb valami változás előszele,, és félállapotban van:)

    -

  138. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-07 21:53:15 #138
    Nézd, Mó, én nem tudom, hogy mib az, de a kedvencek közé nem tudok most felvenni senkit

    és emiatt gondoltam, szólok.


    Majd Prospero megmondja, hogy mikor lesz kész, vagy

    hogy mi ez a kapcsoló gomb.


    :)

    -

  139. Rooza avatar Rooza 2008-10-07 22:01:02 #139
    jééé, most vettem észre, hogy mi a furcsa itt az új sablonban: nincs felső szürke sáv!

    Mó és Bóvica, a sablonokban benne van eredetileg az oldallécben látható két felveszem gomb.
    Azt hiszem, hogy ha kikapcsolod a szürke sáv megjelenítését, akkor előbújnak. A szavazás viszont elbújik. Lehet válogatni, melyik a fontosabb.
    Itt meg egyik sincs, se szavazás se kedvenc gombok.
    Jéé.

    -

  140. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-07 22:13:54 #140
    MÓ: Köszi, hogy megnéztél. Hogy érted, hogy minden oké?

    Az nem sablon kérdése, hogy egyetlen linket vagy bannert bent hagy az ember vagy sem.

    A kedvenc blogokat pedig bárki felveheti ahref-fel. Én is így fogom, csak várom, hogy legyen új Nolblog, új sablonokkal. A jelenlegihez már nem akarok piszkálni. Majd az újat feldíszítem. :)) (Linkekkel is.)

    -

  141. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-07 22:15:50 #141
    Bakura, igazán kedves vagy, de nekem az a bizonyos gomb hiányzik.

    Ahref, az nem játszik nálam.

    Köszi a megértést.

    :)

    -

  142. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-07 22:17:27 #142
    Rooza: Nagyon aranyos vagy, hogy elmondtad.

    De nekem mindkettő fontos.

    A kedvencek is, meg a szavazás gomb is.

    Mert eddig mindkettő a rendelkezésemre állt és nem szeretnék választani.

    Gondolom, ez érthető.


    :)

    -

  143. Rooza avatar Rooza 2008-10-07 22:26:06 #143
    Bóvica, biztos vagyok benne, hogy mindkettő lesz.

    Most arra tippelek, hogy a háttérben már erősen dolgoznak. Szerintem ez átmeneti kellemetlenség, és még mindig jobb, mintha leállítanák a munkálatok idejére az egészet.
    Akkor nem csak az a két-három gomb hiányozna , hanem a blogok is

    -

  144. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-07 22:27:20 #144
    Bóvica: Nyugi, tényleg megértelek.

    Lehet a Blogternél látták kiket vesztek fel kedvencnek és a ti saját érdeketekben döntöttek így! :DD

    -

  145. Mó  avatar 2008-10-07 22:28:07 #145
    Rooza 143: én is arra tippelek, hogy ez valami fejlesztés középső stádiuma lészen:)

    -

  146. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-07 22:31:21 #146
    Rooza, Mó :


    Legyen igazatok !!!


    Ámen .

    :)

    -

  147. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-07 22:32:07 #147
    Bakura :

    na ez egy pirospont Neked.

    Jót kacagtam !


    (amúgy nem is tudom, lehet, hogy Te is a kedvenceim közt vagy ám !!! )

    :)))

    -

  148. Rooza avatar Rooza 2008-10-07 22:32:07 #148
    Középső? ha ez már a közepe lenne, akkor nem lenne túl nagy változás :)

    -

  149. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-07 22:43:38 #149
    Bóvica: Én egyetlen maszatosnak vagy blogámiásnak sem voltam a kedvencei listáján vagy a blogrolljában. :)

    -

  150. vargaland avatar vargaland 2008-10-07 22:46:21 #150
    ha ez vigasztal,
    én se:)

    -

  151.  vargaland avatar vargaland 2008-10-07 22:47:53 #151
    vagy, csak nem néztem soha?:)

    -

  152. évi. avatar évi. 2008-10-07 22:48:44 #152
    Vargaland, nekem igen!:)

    -

  153. louisbond avatar louisbond 2008-10-07 22:48:46 #153
    Prosperó! Azt mondtad, hogy nem olvasol a blogtéren. A paranoia egy különös válfaja betegitett meg. Talán a legtöbb helyről engem tiltottak ki. /Blogról/ Igy már nem tudom, hogy mellé ütöttem vagy csak ujabb kitiltás.
    Magyarán reszketnek elmés hozzászolásaimtól! /sicc/
    A "pite" sem számodra, sem a blogtér számára nem sértő. Az amerikai pite pedig egyenesen szorakoztató.......

    -

  154. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-07 22:48:47 #154
    Bakura, légyszíves, nézz már be ide !!!

    A sablonom ugyan szétesett, de érdemes végignézned a blogrollomat !!!

    Khm.


    http://bovica.blogter.hu/

    Ok?

    :)

    -

  155. vargaland avatar vargaland 2008-10-07 22:50:32 #155
    nem is stimmel, a soha:)

    -

  156. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-07 22:53:38 #156
    Vargaland, azon vagyok...ha érted.

    ;)

    (de még egyelőre nem tudom megtenni...)

    Fiatal vagyok és bohó, ezért amikor ottjártam, egyszerűen a hsz-t írtam, és nem gondoltam a jövőre...!!!

    :)))

    -

  157. vargaland avatar vargaland 2008-10-07 22:57:33 #157
    ha jól emkékszem a "Tianon" volt a kedvenced:)

    -

  158. évi. avatar évi. 2008-10-07 23:00:31 #158
    Soha nem mondd, hogy soha:)

    -

  159. vargaland avatar vargaland 2008-10-07 23:03:57 #159
    Különben jön, Hernády, Stoller Mikivel:))

    -

  160. évi. avatar évi. 2008-10-07 23:13:52 #160
    Úgy valahogy:)))

    -

  161. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-07 23:17:21 #161
    A "Tianon " az nekem szólt ?

    Mert nem egészen világos..

    :)

    -

  162. vargaland avatar vargaland 2008-10-07 23:18:34 #162
    Már nekem se:))

    -

  163. Victor Coupe avatar Victor Coupe 2008-10-07 23:33:39 #163
    Most hogy írtátok, tényleg eltűnt a BLOGTER sávból a kedvencek felvétele. Ezt nem is vettem észre.
    Szia, prospero!
    Miért is lett levéve?

    -

  164. gonoszka.nolblog.hu avatar gonoszka.nolblog.hu 2008-10-08 07:09:41 #164
    bóvica: Még a legelső blogom van benne a blogrollodban, amit lassan két éve nem használok...

    -

  165. Lenam avatar Lenam 2008-10-08 09:17:57 #165
    prospero.

    Lehet, félreértettél... Nekem ide, itt a blogomhoz van szükségem az említett szakemberre. Mindenesetre köszönöm, ha megemlítesz neki.

    -

  166. Bóvica avatar Bóvica 2008-10-08 10:53:58 #166
    De benne van, és ez volt a lényeg.


    Kedves Bakura.


    :)

    Te ugyanis azt állítottad senkinek(aki Maszatos vagy Blogámiás) nem vagy a kedvencei között.

    És ez így nem állja meg a helyét.

    (egyrészt én nem vagyok sem Maszatos szerző sem Blogámiás szerző, másrészte meg nem az számít, hogy mikori a blog, hanem hogy a tiéd.)

    Ennyi.


    Nem kívánok erről a témáról többet beszélgetni Veled.

    Kösz a megértést.

    -

  167.   Kósza avatar Kósza 2008-10-10 18:17:33 #167
    Látom, amíg lábadoztam, a Gépház végre magára talált, és fellépett az uszítás, a fenyegetés és ízléstelenség, ellen.
    Csak így tovább!

    -

Hozzászólok a bejegyzéshez

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá ehhez a bloghoz. Belépnél? | Regisztrálnál?